maanantai 22. elokuuta 2011

Uusi yritys

En tiedä onko minusta oikeesti tähän, mutta rakastan lukea toisten blogeja ja haluaisin niin kovasti että itsellänikin olisi sellainen ihana blogi. En tosiaankaan osaa tehdä täällä mitään hienoja muokkauksia vaan peruspohjilla mennään toistaiseksi. Kunhan mulla on aikaa yritän perehtyä kaikkiin asetuksiin jne.

Olen siis jo jonkin aikaa seurannut monia blogeja. Oman blogin laitoin keväällä, mutta kirjoitin vain muutaman kerran ja siihen se jäi. En oikeestaan halunnu ees et kukaan lukee blogiani, koska minusta tuntui etten osaa bloggailla. En ole edelleenkään mitään erityisiä konsteja oppinut, vaan ihan arkisilla asioilla ajattelin kokeilla. Jos joku lukee, niin lukekoon, mut jos ei lue ni sit ei lue! Näillä mennään. Toki olen iloinen, jos joku tätä innostuu lueskelemaan.

Ajattelin hieman kertoa taustojani. Olen siis koulutukseltani yo-merkonomi. Tehnyt töitä pääsääntöisesti kaupassa, vaikka suuntautumiseni oli taloushallinto. Olen 26-vuotias 3 lapsen äiti. Neljäs syntynee joulukuussa. Asumme pienkerrostalossa kolmiossa ja haaveena olisi päästä rakentamaan omakotitalo. Tontti meillä olikin, mutta luovuimme siitä koska mieheni aloitti yrittäjänä. Katsotaan tontti asiaa taas puolen vuoden päästä, josko sitten olisi oikea aika!
BÖÖ! (kuopukseni)

Harrastan ompelemista(omille lapsille ja joskus jotain jollekin tutullekin) ja kirppistelyä. Ilman käsitöitä en voisi elää. Olen innostunut viimeaikoina myös neulomisesta ja virkkaaminenkin kiehtoo. Näitä ihania harrastuksia hidastaa nuo kolme pientä lasta, mutta aina sillon tällön otan kuitenkin hetken omaa aikaa ja surruuttelen/neulon/virkkaan. Näitä töitä tulee täällä olemaan. Ajatuksena lähinnä laittaa itselle muistiin mitä on tullu tehtyä.

Kommentoida saa mielellään! Ja vinkkejä otan vastaan!

4 kommenttia:

  1. Minulla oli ihan sama juttu alussa, että tuntui ettei osaa bloggailla! Jossain välissä olikin sitten monen kuukauden tauko, mutta nyt jo yli vuoden blogistelun jälkeen, tämähän onkin tosi kivaa! :)

    VastaaPoista
  2. Ti-ti-uu: Kiitos kannustuksesta! Kiva kuulla,et jolloin muullakin alkuun takkuillu...ja oon jääny koukkuun monien blogien lukemiseen.. eiköhän tää tästä... ;)

    VastaaPoista
  3. Hei ehdottomasti vain bloggaat! :) kiva lukea ja katsella kauniita käsitöitä. :) minä ajattelin kans laittaa ihan julkisen blogin pystyyn käsitöille, kun oon tähän asti salasanan takana kirjoitellut lähinnä omille sukulaisille ja lähimmille tuttaville. :)

    VastaaPoista
  4. Suvi ei muuta ku julkinen blogi pystyyn! :) Mä olen jäänyt ihan koukkuun noihin muitten blogeihin... :)

    VastaaPoista